Opona przełajowa Terreno Dry G2.0 700x33C TNT

  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 11A.00.069
  • Producent: VITTORIA
  • Kod producenta: 8022530018371
  • Dostępność: Towar dostępny Towar dostępny

  • Historia ceny
  • 249,00 zł
  • szt.

Produkt wysyłamy w ciągu 24h.

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin.

Produkt objęty jest roczną gwarancją.

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Opona przełajowa Terreno Dry G2.0 700x33C TNT

Vittoria TLR
kombinacje dętka / opona, opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego zapewniają lepsze zachowanie podczas toczenia i lepszą przyczepność na zakrętach przy tym samym ciśnieniu powietrza. Dzięki technologii bezdętkowej ryzyko ukąszenia węża w przypadku awarii jest zredukowane do zera. Dodatkowe zastosowanie uszczelniacza do opon zwiększa ochronę przed przebiciem w przypadku przebicia i małych przecięć. Dzięki stopce TNT, która została wypróbowana i przetestowana na mistrzostwach świata, opona szczelnie domyka się i pewnie trzyma na feldze.

(3C)
To wewnętrzny rozwój firmy Vittoria w celu zwiększenia wydajności produktu! Vittoria 3C to proces nakładania warstw, w którym w tej samej oponie stosuje się trzy różne materiały gumowe. Proces 3C oferuje wszechstronność, ponieważ tkaniny bazowe i powierzchniowe można od siebie oddzielić, zarówno na środku, jak i po bokach bieżnika. Dzięki różnym właściwościom materiałów – w tym G2.0, ich rozmieszczenie można szczegółowo przetestować w celu uzyskania jak najlepszego produktu.

Dane techniczne:

  • zwijana Przeznaczenie: przełaj, szutr
  • Rozmiar (cale): 28 | 700 x 33C
  • Rozmiar (ETRTO): 33 – 622
  • Wykonanie: TNT Tubeless Ready
  • Mieszanka gumowa: Graphene 2.0
  • Osnowa: 120 TPI Możliwość zastosowania
  • bezdętkowego: tak
  • Kompatybilność e-bike: nie dotyczy
  • Rekomendowane ciśnienie powietrza: 3 do 6,0 bar (45 -90 psi)
  • Zalecana szerokość obręczy wewnętrznej: 17 - 23 mm
  • Maksymalne obciążenie: brak
  • Kolor: czarny / antracyt
  • Waga : 410g

Grafen 2.0

  • Opona z z domieszką Grafenu jest twarda lub miękka w zależności od warunków zewnętrznych i potrzeb rowerzysty.
  • Gdy koła się toczą - guma jest twarda, tak aby stawiać jak najmniejsze opory.
  • Gdy rower hamuje, przyspiesza bądź wchodzi w zakręt - opona staje się bardziej miękka zapewniając lepsza przyczepność.
  • Grafen zapewnia dużą wytrzymałość na przebijanie opon